سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

خدمات حمل موجود زنده (AVIH) هواپیمایی تابان

طبق آیین نامه کشورهای مبدا ، مقصد ، ترانزیت و نوع هواپیما ، هر هواپیمایی برای ارائه خدمات حمل و نقل موجود زنده قوانین مختلفی دارد. ممکن است محدودیت هایی در مورد حیوانات در کشورهای مختلف وجود داشته باشد، بنابراین شرکت هواپیمایی تابان در تلاش است طبق نیاز جامعه فعلی که در کلیه سفرها ، حیوان با خانواده همراه می باشد با چندین سال تجربه و مهارت، راحتی و اطمینان خاطر را به مسافر ارائه دهد.


 

بطور کلی برای حمل موجود زنده دو راه وجود دارد:
* از طریق پایانه های مسافری (همراه)
با توجه به مسائل ایمنی و بازرسی خارج از اختیارات هواپیمایی تابان و همچنین عدم کنترل حیوانات در مواقع اضطراری ، ورود حیوانات اهلی و پرندگان به داخل کابین مسافر (PETC) مجاز نیست واین امکان فراهم می شود تاحیوان در پایانه مسافری پذیرش و هنگام ورود در فرودگاه مقصد در سالن دریافت بار به مسافر تحویل شود. مسافران می توانند از این سرویس در اکثر مقاصد تابان بهره مند گردند .




 
* از طریق پایانه های باربری ( غیر همراه/ کارگو ‚ بارنامه )
این خدمات در شرایطی که مسافر به هر دلیلی قادر به سفر با حیوان خانگی خود نباشد به مسافر ارائه می شود. حیوان خانگی یا وحشی مسافر در پایانه باربری پذیرفته شده و درفرودگاه مقصد به مسافر یا شخصی که در بارنامه معرفی شده , در محل ترخیص بارنامه تحویل داده می شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.